Ako nastaviť klienta Mozilla Thunderbird ?

postup nastavenia programu Thunderbird pre príjem a odosielanie pošty


Mozilla Thunderbird doporučujeme používať. (postup testovaný na verzii Mozilla Thunderbird 3.1)

POSTUP:
  1. V menu Tools -> Account settings
  2. V ľavo dole kliknite Account actions -> Add mail account
  3. Vpíšte meno alebo názov firmy do položky Your name (napríklad HOSTING, s.r.o.)
    Do poľa email address napíšte svoju email adresu, ktorá sa bude zobrazovať príjemcovi ako adresa odosielateľa
    Do poľa password zadajte heslo k tomuto email účtu

    (V prípade, že chcete aby sa Vás program nepýtal pri každom sťahovavní a odosielaní pošty na heslo - zaškrtnite voľbu remember password) Kliknite na continue
  4. Thunderbird sa pokúsi vyhľadať server automaticky - kliknite však na stop.
    Do poľa Username zadajte prihlasovacie meno pre tento email účet

    Vyberte si protokol, cez ktorý si chcete pozerať emaily
    POP3 -> sťahujete si poštu na vlastný počítač (ak používate jeden počítač)
    IMAP -> pošta ostáva na serveri a môžete k nej pristupovať z ktoréhokoľvek počítača pripojeného na internet

    Incoming mail.nazov_vasej_domeny.koncovka 110 NONE
    Outgoing smtp.nazov_vasej_domeny.koncovka 465 SSL/TLS
    Stlačte re-test configuration a v prípade, že všetko prebehlo v poriadku kliknite na Create account
  5. stlacte OK



© 2008-2015 Speedweb, s.r.o.Ceny sú uvádzané bez DPH